Először jöjjenek a képek.
A kuplung tehát a Puch mintáját követi, a főtengelyen van egy agy, azon van három röpsúly-pofa, amit egy körrugó tart össze. Ez után következik egy bakelit lamella, ez gyári Riga alkatrész, csak a körmei le vannak reszelve. Erre jön egy fém lamella, fogazott, a fogai a kuplungharangba illeszkednek. Az indítókuplung behúzásakor ez nekinyomja a bakelitlamellát a röpsúlypofák oldalának.
Finomítani kell még a rendszeren, mert az indítókuplung nem zár kellő mértékben. A bakelitlamellát valahogy fel kell rögzíteni a kinyomólapra. A röpsúlyok sem tökéletesek, nagyon hamar zárnak, még félgáz alatt, és nagyon hirtelen kitapadnak, akár le is fullasztják a motort.
De összességében reményt keltő a szerkezet. Egy szabad hétvége alatt tökéletesíteni lehetne - ha lenne egy szabad hétvégém.