2014-ben vettem egy öreg Verhovina hatost, elkezdtem felújítani és írni kezdtem róla egy blogot. Erről szól a verhovina6.blog.hu oldal.
A Verhovina felújítása megfeneklett. Az az ötletem támadt, hogy átépítem. Vettem hozzá egy Babetta 207-est és a kettőből megszületett a Verhovetta, erről a verhovetta.blog.hu oldalon olvashattok.
Közben a donornak vásárolt Babetta is életre kelni látszik, igaz, nem eredeti alakjában, hanem "mustangosítva". Átalakulása a vermesbabetta.blog.hu oldalon követhető.
A Verhovinából maradt egy csomó alkatrész, s hogy ezek ne vesszenek kárba, vettem egy Riga 4-est. Ennek a felújításáról szól a vermesriga.blog.hu oldal. Ez a motor sem úszta meg átalakítás nélkül, a leglényegesebb módosításon a kuplung esett át, ezt ugyanis röpsúlyossá alakítottam.
Egy ismerősömön keresztül hozzájutottam egy 1969-es Simson Starhoz. Erről a vermesstar.blog.hu oldal szólt. Valahogy nem haladtam ezzel a motorral, s hogy ne csak álljon és porosodjon nálam, eladtam - most (2020-ban) Miskolcon kezdték restaurálni.
És mivel közlekedni is kell valamivel, s erre a célra a veterán segédmotorok nem igazán alkalmasak, vettem egy Gilera DNA 50-est. Erről a motorról terveim szerint nem indítok blogot, mert ezt a többivel ellentétben használni szeretném és nem szerelni. Update (2020. 05. 26.): végül mégis indítottam neki egy blogot: vermesgileradna.blog.hu
Update (2019.08.24):
Bár megfogadtam, hogy több motort nem hozok a házhoz, olyat meg főleg nem, ami nem képes a saját lábán jönni, pár napja mégis hazahoztam egy kis motorkát, egy Piaggio Ciao PX-et. Egyelőre beállt a feltámadásra váró motorok sorának végére, a blogja itt található: vermesciao.blog.hu
Update (2019. 09. 10.):
Nem telt el sok idő a legutóbbi botlásom óta és újra itt tartok: hazahoztam egy motort. Egy szép állapotú(nak ígérkező), mindössze 414 km-t futott Kárpátit. A blogja itt található: https://vermeskarpati.blog.hu/
Update (2020. 05. 02.):
Ez a Kárpáti azóta új gazdára talált. Én meg, logikátlan módon, ahelyett, hogy a meglévő motorjaimat szerelgettem volna, új projektben kezdtem gondolkodni, amihez új motor kellett - így került a házhoz egy 1972-es Verhovina 3-as, amit membránvezérlésűre alakítottam át. Az elképzelést sikeresen megvalósítottam, de a módosítás nem lett túl átütő, ezért most (eredeti formára visszaalakítva) eladó ez a motor. Ennek a blogja a vermesverhovina3.blog.hu oldalon található.