Régi motorok (többnyire átalakítva)

  • Verhovetta
  • VaspaRiga
  • Membrovina
  • Babetta-Mustang-Tomos
  • Riga Delta
  • Egyéb motorok (Simson Star, Gilera DNA, Piaggio Ciao, Kárpáti)
  • Tomosz Targetosz

Keresés

Mások blogjai

  • Jawasaki
vermestibi blogjai

vermestibi blogjai

›
vermestibi blogjai

2017/9/21 : vermes tibi Szólj hozzá!

2014-ben vettem egy öreg Verhovina hatost, elkezdtem felújítani és írni kezdtem róla egy blogot. Erről szól a verhovina6.blog.hu oldal.

52338711_1_1000x700_verhovina-szep-eredeti-allapotba-debrecen.jpg

 

A Verhovina felújítása megfeneklett. Az az ötletem támadt, hogy átépítem. Vettem hozzá egy Babetta 207-est és a kettőből megszületett a Verhovetta, erről a verhovetta.blog.hu oldalon olvashattok.

 

Közben a donornak vásárolt Babetta is életre kelni látszik, igaz, nem eredeti alakjában, hanem "mustangosítva". Átalakulása a vermesbabetta.blog.hu oldalon követhető.

jawa_babetta_blokk_alkatreszek_44223603730881.jpg

 

A Verhovinából maradt egy csomó alkatrész, s hogy ezek ne vesszenek kárba, vettem egy Riga 4-est. Ennek a felújításáról szól a vermesriga.blog.hu oldal. Ez a motor sem úszta meg átalakítás nélkül, a leglényegesebb módosításon a kuplung esett át, ezt ugyanis röpsúlyossá alakítottam.

dscn1061.JPG

 

Egy ismerősömön keresztül hozzájutottam egy 1969-es Simson Starhoz. Erről a vermesstar.blog.hu oldal szólt. Valahogy nem haladtam ezzel a motorral, s hogy ne csak álljon és porosodjon nálam, eladtam - most (2020-ban) Miskolcon kezdték restaurálni.

dscn1493.JPG

 

És mivel közlekedni is kell valamivel, s erre a célra a veterán segédmotorok nem igazán alkalmasak, vettem egy Gilera DNA 50-est. Erről a motorról terveim szerint nem indítok blogot, mert ezt a többivel ellentétben használni szeretném és nem szerelni. Update (2020. 05. 26.): végül mégis indítottam neki egy blogot: vermesgileradna.blog.hu

 Update (2019.08.24):

Bár megfogadtam, hogy több motort nem hozok a házhoz, olyat meg főleg nem, ami nem képes a saját lábán jönni, pár napja mégis hazahoztam egy kis motorkát, egy Piaggio Ciao PX-et. Egyelőre beállt a feltámadásra váró motorok sorának végére, a blogja itt található: vermesciao.blog.hu

dscn2917.JPG

 

Update (2019. 09. 10.):

Nem telt el sok idő a legutóbbi botlásom óta és újra itt tartok: hazahoztam egy motort. Egy szép állapotú(nak ígérkező), mindössze 414 km-t futott Kárpátit. A blogja itt található: https://vermeskarpati.blog.hu/

karpatia_motor_elado_939851511075369.jpg

Update (2020. 05. 02.):

Ez a Kárpáti azóta új gazdára talált. Én meg, logikátlan módon, ahelyett, hogy a meglévő motorjaimat szerelgettem volna, új projektben kezdtem gondolkodni, amihez új motor kellett - így került a házhoz egy 1972-es Verhovina 3-as, amit membránvezérlésűre alakítottam át. Az elképzelést sikeresen megvalósítottam, de a módosítás nem lett túl átütő, ezért most (eredeti formára visszaalakítva) eladó ez a motor. Ennek a blogja a vermesverhovina3.blog.hu oldalon található.

dscn3652.JPG

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Áttételes változás Áttételes változás
  • Karburátor, sportkipufogó, első próbakörök Karburátor, sportkipufogó, első próbakörök
  • Röpsúlykuplungot a Deltába! Röpsúlykuplungot a Deltába!
  • Blokkot szét, rozsdát ki Blokkot szét, rozsdát ki
  • Egy kis elmélet, gyakorlati problémákkal Egy kis elmélet, gyakorlati problémákkal

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesmotor.blog.hu/api/trackback/id/tr8412883058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard