A Delta kerekei nem túl rozsdásak, de nagyon-nagyon koszosak, s ez nem jó, mert a kerékagyról csak nagyon nehezen lehet letisztítani a koszt - a küllők miatt nem fér hozzá az ember semmilyen szerszámmal.
A hátsó kerékből persze már rég kihullott a három menesztőgumi, ezeket pótolni kellett, s természetesen nem lehet kapni utángyártottat. De találtam egy elég jó megoldást: egy Simson menesztőgumit szét kell vágni, ez pont belefér a Riga kerékben kialakított helyekbe. Ha a három luk egy-egy milliméterrel távolabb esne a kerék középpontjától, teljesen jó lenne, de így is használható, csak az összeszerelés kicsit macerásabb, ajánlott síkosítót használni.
Nem az eredeti (bal oldali) lánckereket szereltem be. Volt itthon egy másik Rigáról (talán négyesről) származó lánckerék, ami egy-két foggal kisebb. Nem ugyanolyan a kialakítása, de szerintem nem lesz vele gond.
A vázon néhány dolgot rendbe kellett tenni. Az első villáról letörött a végütköző, ezt pótoltam. Az ülés felfogató lemezfül több helyen be volt repedve, ezeket meghegesztettem.
Összeszerelés közben nem tűnt fel, de a hátsó kerék beszerelésekor kiderült, hogy a váz meg van hajolva. Ha jobban megnézzük, a képen is látszik: a hátra nyúló cső, az ülés és csomagtartó alatt kicsit lefelé konyul.
Ez annyiban okoz problémát, hogy a hátsó kerék a sárvédőhöz érhet.