A Delta blokkjának legnagyobb baja, hogy az aljáról letörött a bütyök, amibe a kuplungbovdent kell beleakasztani. Ezt valaha valaki úgy oldotta meg, hogy fúrt oda egy lukat és egy átfúrt fejű csavart csavarozott fel, amin keresztül lehetett fűzni a bovdent.
Sajnos én sem tudok jobb megoldást, mint hogy ezen a lukon átdugunk egy csavart. De én azért a korábbinál precízebb megoldásra törekszem: próbáltam egyenesre reszelni a törés melletti sorjás részeket, készítettem a bovdennek egy kis fülszerűséget, amibe majd oldalról be lehet akasztani s ami elég masszív, hogy ne hajoljon el, valamint a luk környékét alaposan bekentem tömítőpasztával mielőtt felcsavaroztam a fület.
A blokkot megtakarítottam, új főtengelyt, csapágyakat, szimeringeket és O-gyűrűket kapott. A berúgó tengelyen lévő O-gyűrűnek esélye sem volt, hogy jól és sokáig működjön: a tengelyen még most is ott volt a sorja, az O-gyűrű hornyában.